Aktualności:

05-12-2013
Prawykonanie w Europeum
<więcej>

27-06-2012
Tytuł profesora dla Wojciecha Widłaka
<więcej>

14-03-2012
"Shortly on Line" na Festiwalu Premier w Pradze
<więcej>

14-03-2012
"Po Jesieni" - prawykonanie w Katowicach
<więcej>

14-03-2012
Prawykonanie "Kyrie" na chór w ramach Poznańskiej Wiosny Muzycznej 2012
<więcej>

29-09-2011
prawykonanie pieśni do słów P.Cappello we Włoszech
<więcej>

17-04-2009
kurs kompozycji podczas Letniej Akademii Muzycznej
<więcej>

17-04-2009
Wykłady z kompozycji w Wilnie
<więcej>

31-05-2008
kurs kompozycji i koncert w Stambule
<więcej>

06-03-2008
"Chromatic Fantasy" nagrana na CD
<więcej>

11-02-2008
Kolejne wykonania "Chromatic Fantasy"
<więcej>

17-09-2007
"Psalmy dla dzieci małych i dużych" w Görlitz
<więcej>

17-09-2007
"Chromatic Fantasy" w Tilburg
<więcej>

07-12-2006
utwory Widłaka w Moskwie
<więcej>

07-10-2006
Chromatic Fantasy w Rzymie
<więcej>

18-09-2006
Nowy utwór na orkiestrę
<więcej>

16-06-2006
Sukces na Trybunie Kompozytorów w Paryżu
<więcej>
Wszelkie prawa zastrzeżone 2006
Wojciech Widłak
Ważniejsze kompozycje:
 

orkiestrowe:

  • En attendant quelqu’un qui vient (1997) na orkiestrę symfoniczną
  • In a Deformed Circle (2001/02) na saksofon barytonowy / altowy i orkiestrę smyczkową
  • Wziemięwzięcie (Earthsumption) (2003/04) na orkiestrę symfoniczną i organy
  • PostScriptum (2006) na orkiestrę symfoniczną
  • Shortly on Line - wersja poszerzona na orkiestrę kameralną (2007)
  • Festivalente (2010) na orkiestrę symfoniczną
 

wokalne, wokalno-instrumentalne, sceniczne:

  • SottoVoce (1995) na mezzosopran i kwartet smyczkowy (II wersja na orkiestrę smyczkową), sł. L. Grifo
  • Concerto laudativo (1996) na organy solo, orkiestrę symfoniczną i chór chłopięcy, sł. Psalm VIII
  • Psalmus 150 (1996) na chór
  • Psalmy dla dzieci małych i dużych na chór chłopięcy, perkusję i organy, sł. L. A. Moczulski (2002)
  • Psalmi latini (2003) na chór męski (wersja na chór mieszany, 2005)
  • Felix Randal – Short Elegy (2004) na 8-głosowy chór mieszany i 2 perkusje, sł. G. M. Hopkins
  • Stabat Mater (2005) na głos żeński, chór mieszany, harfę i organy
  • Daniel - sceny muzyczne na głosy męskie, chór męski i orkiestrę wg. libretta St.Wyspiańskiego (2006)
  • Kyrie (2010) na 8-głosowy chór mieszany
  • Idillio (2011) na sopran i fortepian, 3 pieśni do słów Pierluigi Cappello
  • Misericordias Domini (2012) na 6-głosowy chór mieszany a cappella
  • Pieśń do Boga Miłosiernego (2012) na 5-głosowy chór mieszany a cappella
 

kameralne:

  • Concerto for 9 (1995-97) na flet, klarnet, fagot, trąbkę, fortepian, harfę, skrzypce, altówkę i wiolonczelę
  • Dwa obrazki bez wystawy (1996) na wiolonczelę, perkusję i fortepian
  • Trio minore (wersja Sonata minore) na skrzypce, wiolonczelę i fortepian(wersja III – Sonata na kontrabas i akordeon chromatyczny)
  • Little Music from Three Places (1999) na trąbkę, fagot i harfę
  • Reflected Art Gallery. Room # 6a (2000) na flet (altowy, piccolo), klarnet (klarnet basowy), perkusję, fortepian, skrzypce, altówkę i wiolonczelę
  • Shortly on Line na flet (piccolo), klarnet (klarnet basowy), fortepian, skrzypce i kontrabas (2001)
  • Salve Regina (2004), alegoria na obój, klarnet i fagot
  • Fanfara (2008) na 2 waltornie
 

solowe:

  • Exclamatio (1996) dla 1 perkusisty
  • Sonata minore (1998) na organy (wersje: na trio fortepianowe, na kontrabas i akordeon, na wiolonczelę i fortepian)
  • Pozdrowienia z Krakowa (część I Little Music from Three Places, 1999) na trąbkę solo, II wersja na puzon solo
  • Reflected Art Gallery. Room # 6b (2000) dla jednego pianisty
  • Chromatic Fantasy (The Son is Scrumptious) (2003) na klawesyn
  • Interludium na harfę (cz. V Stabat Mater, 2005)
  • Po jesieni (2009) na altówkę solo, II wersja na skrzypce solo (2010)